Dag 12 (29/08) - Pr1me / TGI Friday's

Rond kwart voor 7 heb ik alweer genoeg geslapen, de dag kan weer beginnen. Ik ga eerst een paar uur werken voordat we rond half 10 aan tafel gaan. We zijn van plan om er weer een rustdag van te maken, hebben het natuurlijk gisteren al druk gehad. Na het ontbijt ga ik ff met de mannen wat boodschappen doen. Natuurlijk gaan ze weer niet mee om te helpen maar om een beetje op de gitaar te rammen bij de Walmart. Als ik nu Jor met zijn blokfluit erbij zet, een plastic bekertje op de grond, dan kunnen we misschien nog wel wat dollars verdienen.


Op de terugweg van de Walmart doen we ook de Publix nog even aan. We werden er al op geattendeerd door echte fruitsaladefans ( PenPE ) dat er wat ontbrak op de foto van de ontbijttafel van gisteren. Met een heerlijke bak fruitsalade op zak vertrekken we weer richting villa.

En dan, ja, de volgende foto zegt genoeg ( en is niet uit Seaworld ! ) :




Na de lunch, met oa natuurlijk broodjes, maar ook ijs en fruitsalade, besluiten we om er toch nog maar op uit te trekken en naar Pr1me te gaan. We werden al gebeld door de creditcardmaatschappij of er iets aan de hand was, er was al een aantal dagen geen transactie gesignaleerd.

Rond 4 uur verlaten we de Turnpike. Simone heeft vorig jaar bij Ralph Lauren op de International Drive flink gescoord, maar nu kunnen we de winkel niet meer vinden. Zat aan het einde van de Int. Drive, net voor Pr1me. Even stukje rondgereden maar winkel is echt verdwenen. We besluiten om eerst maar lekker te gaan eten bij de TGI voordat we de Pr1me gaan overvallen. Met de kortingsbon van MattRob ( nogmaals dank ) op zak gaan we allemaal voor de spare ribs. Sinds New York keken we al weer naar deze dag uit, spare ribs van de TGI. Ze smaken ons allemaal weer heerlijk ! Bij het afrekenen wordt de kortingsbon netjes geaccepteerd ( buy one entrée, get one entrée free ).




Dan kunnen we eindelijk op weg naar de Pr1me. Het lijkt erg druk te zijn maar we vinden een plekje vooraan om te parkeren. Het shoppen kan beginnen. De 1e winkel waar we naar binnen gaan is de DKNY. Simone scoort hier een aantal dingen, de creditcard is weer van z’n stoflaagje verlost. Jor wil graag trampoline springen ( staat zo'n ding ook niet bij de villa voor de deur ? ). Deze kan nog hoger. Dus hem in de beugels gehangen en springen maar. Hij leeft zich lekker een paar minuten uit.




Een paar uur samengevat, rond 10 uur komt de rook inmiddels van de creditcard, zijn we helemaal bekaf van het shoppen en hebben we pijn in onze rug van het dragen van de tassen. We hebben goed ons best gedaan.



Het is vandaag heerlijk weer geweest, wederom geen regen gezien. Na een uur en een kwartier zijn we weer op onze plaats van bestemming, de villa. Iedereen heeft de batterij leeg, ff nog wat drinken en dan ploffen we allemaal met een voldaan gevoel op bed. We hebben weer een heerlijke dag gehad.

Puf voor het verslag heb ik niet meer, ook de bacardifles blijft onaangeroerd. Ik slaap al voordat mijn oren het kussen raken. ( als je goed oefent lukt het, je beide oren tegelijk het kussen laten raken )

De weersverwachtingen voor morgen. Ziet er goed uit, denk niet dat we de villa zullen verlaten. En morgen is het natuurlijk ook zondag, pyamadag.

5 opmerkingen:

  1. Zal wel een lekker diep kussen zijn dan, als je beide oren tegelijk het kussen raken ! Maar heerlijk hoor. En de spareribs knallen het scherm af ;-) ! Mooi dat het gelukt is met de bon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zelfs de bacardifles blijft staan, dan moet het wel een heel lekker kussen zijn geweest.

    Gr. Ronald

    BeantwoordenVerwijderen
  3. We gaan ons nu echt zorgen maken: Komt die fles wel op tijd leeg.....?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gelukt! goed he ? zelf gedaan!! groetjes rach en peet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alex, geen last van meer dan 14 keer je CC gebruiken? Je ligt er lekker lui bij hoor.

    Gr. Ronald (jarjarbinks

    BeantwoordenVerwijderen