Dag 11 (28/08) - Paddock Mall / Outback

Vanmorgen wakker gemaakt door de sms wekdienst. Krijg om kwart over zes 8 sms-jes binnen. Ja, dan ben je wel wakker. En de sms-jes waren nog niet eens voor mij bestemd. Dat is het nadeel als je bij veel mensen als eerste in de namenlijst van de gsm staat. Toetsenbord niet op tijd blokkeren heeft dan dit als gevolg. Ik zal geen namen noemen, maar Bart, bedankt !!
Gelukkig daarna toch nog even in slaap gevallen. Om half negen gaan de oogjes wederom open.

We gaan weer in een rustig tempo de tafel dekken en ontbijten. Ik mag in de keuken weer voor de eieren en bacon gaan zorgen. Alles komt weer veilig, zonder eierschil, op tafel.

Na het ontbijt weten we eigenlijk niet wat we willen. De planning was om naar Pr1me te gaan, maar echt zin hebben we niet om er op uit te trekken. Buiten is het bewolkt. Ik zit een beetje op MSN, Simone is wat aan het lezen en de kids liggen in het zwembad. Waarom zouden we ons druk maken ? Ik heb een nog beter idee en duik nog even lekker terug in bed. Simone is het hier helemaal mee eens, we sluiten de luikjes nog voor een schoonheidsslaapje. De kinderen zijn inmiddels uit het bad gekomen en spelen een potje Monopoly.

Na een heerlijke nap ga ik een potje biljarten met Mitch. Jor en Robin zijn nog even lekker het zwembad in gedoken. De poolboy is geweest en het zwembad ligt er weer een stuk beter bij.



Rond 3 uur gaan we naar Ocala. We hebben op het forum nog een kortingsbon gescoord voor de TGI ( nogmaals dank Robert-Jan ) en willen deze vanavond gaan inleveren. Het is tenslotte vrijdag, waar kun je dan beter gaan eten dan bij Thank God it’s Friday ? We gaan eerst naar de Paddock Mall welke iets voor Ocala ligt. Een ritje van iets meer dan een half uur. Van Simone hoef ik me niet in te houden en mag ik best een mooie ring voor haar kopen. In de Mall is eigenlijk weinig te beleven. En ook geen echte outlet prijzen. Simone ziet wel een mooie ring, eigenlijk zijn het er twee, voor de fantastische prijs van $ 998. Och, de koers van de dollar staat lekker, Robin koopt er ook een. Oeps, ik ben vergeten de komma te plaatsen, in totaal reken ik 19,96 $ af. Zullen het echte diamanten zijn ? Ik adviseer om ze maar niet tijdens het zwemmen om te houden willen ze er nog meer plezier aan beleven deze vakantie.
Ik heb geprobeerd een foto te maken, maar de diamant is zo huge, dat het maken van de foto niet lukt door de spiegeling van de flits. Misschien morgen bij daglicht.

Verder zal deze mall nooit tot mijn favoriete gaan behoren. Ik vind het een mall zonder uitstraling. Robin scoort echter ook nog een nieuw shirt en heeft dus wel aardig geshopt.

Rond 6 uur beginnen we trek te krijgen in de spare ribs van de TGI dus we gaan op zoek naar de auto.
Gelukkig hebben we goed onthouden waar deze geparkeerd staat, dus zonder problemen vinden we hem terug. Of kwam het nu omdat er eigenlijk maar een twintigtal auto’s geparkeerd staan op het grote terrein ? We geven het adres van de TGI in en gaan met onze ijzeren hein op pad. Een kwartier later hebben we nog steeds geen TGI gevonden en geven we de zoektocht op. Het was al vreemd dat er geen filiaal in Ocala op de site van TGI stond….. Volgens een andere site zou dit echter wel het geval moeten zijn.

Er zitten onderweg genoeg andere restaurants, we gaan dan voor de Red Lobster. 5 minuten later rijden we daar het terrein op. Volgens mij hebben meer mensen mijn site gevolgd en gelezen dat je er onbeperkt garnalen kunt eten voor 15 dollar. De wachttijd bedraagt 40 minuten, daar hebben wij geen zin in. Dus weer in de auto geklommen en op naar huis. We gaan wel “thuis” bij de Outback eten.

Onderweg naar de villa zien we op een parkeerterrein bij de Publix een groot aantal oude auto’s geparkeerd staan. Even vlug op de rem en de parkeerplaats op gereden. Erg leuk deze onverwachte show van mooie wagens. Old Town is nu morgen niet voor een 2e maal nodig.



Verder zien we onderweg nog een mooie verzameling van grasmaaiers, kunnen er helaas geen geschikte vinden. ( of is het een grasmaaierkerkhof ? ) Auto in de berm, raampje open, vlug wat foto’s schieten, raampje dicht en gassen. Ik heb het idee dat er ieder moment zo’n grote Amerikaan in een tuinpak uit de struiken komt en met een geweldig geweer begint te zwaaien.
Gelukkig bereiken we veilig, zonder kogelgaten in de achterraam, de Outback.

Hier gaan we als eerste weer voor de Bloomin' Onions, deze krijgen we gratis omdat we een enquete op internet hebben ingevuld nav ons vorige bezoek. Is toch mooi meegenomen. Verder laten we ons de Outback specials weer goed smaken !! Met volle buiken rollen we naar buiten, we hadden toch iets eerder moeten stoppen en om een doggybag moeten vragen. Doen we de volgende keer maar ….


Thuis gaan we nog even lekker in het zwembad welke mooi verlicht is. Het water is nog heerlijk.


Rond half 11 duikt iedereen weer het bed in, ik volg als laatste. Er is niemand meer op MSN. Raar, het is toch weekend in Nederland. Gaat iedereen dan vroeg naar bed, jullie mogen toch lang opblijven en morgen uitslapen ?

Gewapend met mijn laptop en een glas bacardi klim ik weer op het bed om het verslag van vandaag te maken. Ik was gisteren te laat, kreeg al boze mails dat de dagprogrammering in de war liep van de achterblijvers in Nederland.

Morgen dan waarschijnlijk wel Pr1me, de verwachting mbt het weer:

2 opmerkingen:

  1. Jemig, geen TGI kunnen vinden ... Wat vervelend om dan naar de Outback te moeten .... ;-) !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daje rustig aan kan geen kwaad.

    Zie ik daar die dure ring op de foto.

    Als je weer die foto's ziet van grote, volle glazen drinken en lekkere lappen vlees dan waan je je toch weer in Orlando.

    Veel plezier morgen,

    Ronald

    BeantwoordenVerwijderen