Dag 09 (26/08) - Luieren en verder niets

Ik denk dat ik gisteravond toch wat te lang ben doorgegaan met het bijwerken van de weblog. Ik ging pas rond 1 uur slapen. Het gevolg is wel dat ik vanochtend “laat” wakker ben. Ik slaap tot kwart over 8 door. Hoewel, doorslapen. Ik ben vannacht rond 4 uur ook nog door Simone uit het bed geduwd, ik waande me even thuis. Ze hoorde iets in de kamer en er stond een grote lamp te flitsen. Hoor later op de dag van Edwin dat dit de noodverlichting is die aanspringt bij stroomuitval. In onze slaapkamer stond inderdaad een wekker te knipperen. Ik inspecteer de villa en mag daarna weer terug naar bed komen van Sim.

Vandaag staat er eigenlijk niets op het programma. Iedereen is wat sloom. We gaan vandaag dus maar niets ondernemen, tenminste geen verre reizen maken.

Na het ontbijt ga ik eerst met een boodschappenlijstje naar de Walmart. Anders kom ik met hele andere dingen thuis en vergeet de noodzakelijke dingen zoals boter en vleeswaren. De kids gaan mee om te helpen. Althans dat denk ik. Zodra we bij de Walmart zijn gaan Mitch en Jordan naar de Playstations die uitgestald staan. Even lekker een potje gitaar spelen. Ik ga met Robin en boodschappenbrief door de winkel. Een half uur later hebben we alles wat nodig is ( en meer ), we kunnen weer terug naar de villa.

Nadat we de boodschappen met z’n allen weer hebben opgeruimd wordt het tijd voor een duik. Het is flink bewolkt maar de temperatuur is toch rond de 31 C. In zwembad volleybal spelen, lekker op luchtbedje dobberen, we komen de ochtend wel door.


Rond 1 uur is het lunchtijd, allerlei bestellingen worden opgenomen. Bagels, broodjes en ook de ijsjes lopen goed. Och, het is vakantie dus wat maakt het uit….



Na de lunch gaan we lekker op de bank hangen en gaan heerlijk een film kijken. Keuze valt op de Naked Gun 2 1/2 . Heerlijk ff lachen.



Terwijl wij film aan het kijken zijn is Jordan aan het MSN-en met Wendy. Hij vertelde dit pas nadat hij al 10 minuten aan het kletsen was geweest.




De palmen moeten ook weer aan het waterinfuus, ga ook weer een goed gesprek met ze aan. De buren zullen wel denken ….

Ondertussen gaan de kids lekker aan het basketballen en ook de trampoline wordt weer even lekker gebruikt. Na een half uur springen ( en wie niet springt, wie niet springt die is een …. ) en basketballen is het weer tijd voor verkoeling. Zwemmen !!




Ik zoek mijn lekkere hoekje in het zwembad weer op, heerlijk lezen. Het is nog wel steeds flink bewolkt, denk niet dat we vandaag nog een zonnetje te zien krijgen. ( gelukkig word ik vergezeld door 4 zonnetjes )

Voor het avondeten wil er eigenlijk niemand de deur uit. Ik zie de steak aan mijn neus voorbij gaan. Kinderen willen McDonalds. Dus papa in de auto, Robin gaat mee om te dragen. Zal ik even stoppen bij de Outback en snel een Melbourne naar binnen gaan werken ? Hoe kan ik echter Robin omkopen om niets te vertellen, drop is hier niet te verkrijgen. Dus bij de Mac maar bestellen voor 5 personen. Verder is er niemand in de zaak ( uitgezonderd het personeel natuurlijk ), vraagt die dokus of het voor hier of voor mee te nemen is ….
Veilig komt alles aan, tot aan de voordeur. Dan houdt Robin een grote beker met Iced Coffee iets te scheef… Kleding meteen in de was, auto gelukkig niet onder geknoeid.



Verder gebeurd er niet veel meer. Vuilnisbak wordt weer buitengezet. Potje biljarten met de mannen. Nog even lekker lezen en op MSN. Vanavond een keer vroeg naar bed !

Bacardi wordt weer ingeschonken ( nog steeds de 1e fles ), laptop weer mee naar bed. Raar, we krijgen Marc online, het is hier half tien, in Nederland half 4 dus. Kan niet goed zijn. Hij heeft erg veel last van een ontstoken verstandskies. Verrekt van de pijn. Kan morgenvroeg pas naar ziekenhuis. Huisartsenpost doet ook niets, daar heb je wat aan. We voelen ons hier erg rot om, zitten toch zo’n 4500 miles bij ze vandaan. Enige voordeel is dat Simone niet kan slapen hierdoor en dus het verslag eerder de weblog op kan…. Maar ja, dat hadden we graag anders gezien….

Voor morgen staat er weer, tot ongenoegen van Jordan, een shopping day op het programma. De Florida Mall en Pr1me moeten aangedaan worden. We proberen Jor over de streep te trekken met de mededeling dat er een hele grote speelgoedwinkel, de Toys ‘r Us , bij de Florida Mall zit. En morgen gaan we weer heerlijk uit eten, heb buik weer vol voor deze vakantie van de Mac.

De weersverwachting voor morgen:

8 opmerkingen:

  1. Hey Alex,

    Ook als ik mn blog bijwerk in de vakantie, dan gebeurt dat ook altijd in de late avonduren zodat ik dan ook pas meestal rond 01:00 in bed lig. Maar in de afgelopen vakantie is het regelmatig nog later geworden...

    Ik zie dat er weer een ritje naar Orlando op de planning staat, lekker altijd dat 'cruisen' over de highways.

    Ook namens Petra veel plezier toegewenst op de shoppingattracties van Orlando,

    We 'spreken' elkaar later vandaag nog wel via MSN denk ik,
    Groetjes,
    Pieter

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je moet er wat voor over hebben om ons op de hoogte te houden van jullie vakantie. Maar het wordt gewaardeerd hoor.

    Een dagje rust kan helemaal geen kwaad, daar heb je vakantie voor.

    Toy's R Us zit op de Orange Blossem Trail, tussen de 528 en Sand Lake Road, dus tegenover de Florida Mall en in de buurt van Best Buy.

    En niet te veel shoppen, het moet allemaal weer de koffer mee in terug.

    Veel plezier en niet te laat naar bed.

    Gr. Ronald

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik maakte ook altijd 's avonds laat de blog maar niet met een bacardi erbij haha.

    Als ik jullie verslag lees mis ik het verschrikkelijk het heerlijke rustig aan doen en heerlijk shoppen.

    Nou veel plezier met shoppen vandaag en je kan altijd nog een extra koffer kopen voor de terugweg!

    Groetjes Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Alex,

    Bedankt voor je felicitaties, ik ben vandaag jarig en dat gaan we dadelijk in Magic Kingdom vieren...ook wij slapen te lang, omdat we 's avonds te laat op pad zijn. Maar het is vakantie, dus...dan maar wat later op pad!!
    Jullie genieten ook, zie ik aan je verhalen, houwe zo,

    Groetjes Aggie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik val iets later in ben net terug van vakantie...
    maar een erg leuk verslag heb het met plezier gelezen..en volg jullie verder
    nog een fijne vakantie
    groetjes marij ( orlando forum)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Alex en familie,

    Ook hier zitten wat suffe mensen die weer laat naar bed zijn gegaan voor de updates op de blog.
    Voordat we de foto's erop hebben staan....duurt vaak al een uurtje of anderhalf.
    Maargoed het thuisfront wil ook wat meegenieten en wij over jaren ook nog weten wat we hebben gedaan.
    Als je het niet meteen weg schrijft weet je het toch ook gewoon niet meer!

    Groetjes en nog veel plezier,

    Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lekkere relaxte plaatjes en praatjes, iedere dag weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vervelend inderdaad, zo'n relaxte vakantie. Wel jammer dat je je een Melbourne door je neus hebt laten boren ;-) ! Sinds onze eerste vakantie met de kinderen naar Florida, waar we elke dag bij de McDonald zaten, eet ik nooit meer iets bij de McDonald (ook niet in Nederland). Enige uitzondering zijn ijs en (in de US) een salade ... Dus herken je gevoel !

    BeantwoordenVerwijderen