Dag 06 (23/08) - Veel zwemmen !

Vandaag slapen we eindelijk uit, pas om kwart over 7 komt er leven in de brouwerij. Mitch is al eerder wakker, die was rond half 7 al met zijn Nintendo in de weer.

We gaan lekker op tijd aan het ontbijt, om 8 uur zitten we al aan tafel. Deze keer geen paperclip verwijderen van de aftelketting, we zitten immers al in Inverness. We eten lekker een eitje, natuurlijk kan dit niet ontbreken op zondag. Om 9 uur duiken we lekker in het zwembad, Simone kruipt nog even met een boek terug op bed.

De jacuzzi krijg ik nog steeds niet aan ondanks de 1e aanwijzingen van Edwin. Na een 2e kontakt met de helpdesk komt alles goed, er komen bubbels uit.





De kids vermaken zich prima in het zwembad, ik heb het ook wel naar mijn zin. Zit met laptop aan rand van bad beetje te internetten. Vanuit Nederland komt het nieuws dat PSV heeft gewonnen . Ook goed om te horen dat Ajax, na het verlies van vorige week, vandaag een knappe 0-0 speelt tegen Sparta.

Rond 12 uur komen we uit het bad, we gaan vandaag al in de middag uit eten. We gaan richting Ocala, lekker eten bij Panera. Onderweg gooien we voor 25 dollar benzine in de Jeep, hij heeft ook een droge mond gekregen van al die miles. 9,92 gallon wordt zonder boertje naar binnen geslurpt. Omgerekend zo’n 48 cent voor een liter benzine. Wat worden we toch gepakt in Nederland !


Bij Panera gaan Simone en Robin voor de “ you pick two “, French Onion en een Caeser salad, Mitch pakt alleen soep, ikzelf ga voor de “ you pick two “ French Onion en sandwich smoked ham & Swiss en Jor gaat voor het gebak.




Kosten nog geen 40 $ incl. drank, voor zo’n 28 euro kunnen we er weer een tijdje tegenaan.




We gaan nog op bezoek bij de buren, een gigantische sportwinkel, maar kunnen eigenlijk niets vinden. Stukje verder zit ook nog een gezellige feestwinkel. We gaan even bij de Party shop binnen, een gigantische winkel waar je werkelijk alles kunt kopen als je een feestje hebt. Wat een geweldige winkel en wat een keuze!

We besluiten om weer lekker terug naar de villa te gaan, kunnen we weer heerlijk in het zwembad duiken.

We stoppen ook nog even bij de Walmart, even wat lekkere dingen halen voor vanavond. Er worden oa kippenvleugels van de TGI ingeladen, doosje hamburgers van de Black Angus en natuurlijk ook nog wat bakken ijs. Tsja, honger mogen we zeker niet lijden !!

Het zonnetje schijnt volop, vlug de spullen opruimen en vervolgens ons allemaal in badpak hijsen. Nou ja, alleen Simone dan, mij staat het badpak niet zo leuk, het zal de kleur zijn…
Het is wederom genieten in het zwembad. Heerlijk zonnig, kunnen we meteen een aantal mooie foto’s maken. Ook een nieuwe voor de kop van de weblog. Ook checken we nog even of de jacuzzi werkt als we er allemaal inzitten, geen probleem.



Rond half 8 beginnen we aan het eten, de maagjes laten zich weer horen. Mitch heeft het echter al gehad voor vandaag, hij heeft een boterham genomen en duikt z’n bed al in. Niet veel later is ie al vertrokken naar dromenland ( bij Hoevelaken linksaf ).

Na het eten wordt er nog een wasje aangezet, ook moet de vuilnisbak aan de straat gezet worden. Nou ja, een straat is er nog niet. Ik zet de bak maar ergens halverwege oprit en zandpad. Zie morgenvroeg wel of de bak goed stond en geleegd is.


Jordan wil nog een potje biljarten, dus ik hijs me weer in mijn sportoutfit en even later staan we lekker samen een potje te poolen ( Jor natuurlijk wel onder mijn hoede, vind het nog te gevaarlijk om hem alleen te laten stoten. Is toch vervelend als er straks allemaal stukjes uit het laken zijn. Ik denk dat stukjes ducktape echt wel opvalt … )

Rond negen uur, vroeg vandaag, duikt iedereen in bed. Ik neem laptop weer onder de arm, en in andere hand een heerlijke bacardi cola. Niet veel later is het al weer stil in de villa. Ik mag nog niet gaan slapen, moet eerst nog mijn verslag van vandaag typen. Morgenvroeg geeft dan Simone haar fiat en kan het verslag weer op de weblog.

Een heerlijke, rustige dag zit er weer op. Helaas voor Jor niet een echte pyamadag, maar gelukkig heeft hij zijn zwembroek wel veel aan kunnen doen vandaag !

Het weer van vandaag en de voorspelling van morgen:


5 opmerkingen:

  1. Leuk verslag weer,dat panera ziet er goed uit!
    Schrijf op mijn lijstje voor meivakantie 2010!.

    Groetjes,marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk om je verslag te lezen. Voor ik aan die van mij begin lles ik eerst die van jullie even door. Veel plezier nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. We hebben even de site bekeken van Panera en
    het ziet er allemaal prima uit, dus het eerste
    punt staat al weer op ons lijstje !!!!

    Groetjes vanuit een miezerig Nederland,
    Pieter & Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een lekker rustig dagje hoort ook bij je vakantie. Lekker toch om in het zwembad te hangen.

    En als ik die foto's zie van Panera dan loopt het water al weer uit mijn mond.

    Geniet er lekker van.

    Gr. Ronald

    BeantwoordenVerwijderen
  5. In ieder geval een leuke foto voor bovenaan je weblog. Ik ben weer bij na een paar drukke dagen ! Panera staat bij mij ook al een tijdje op de verlanglijst, moet er volgend jaar maar eens van gaan komen, want ziet er prima uit.

    Toch heerlijk relaxed daar, en dat is toch wel belangrijk op een vakantie. Veel plezier maar weer !

    BeantwoordenVerwijderen